copy

Een goed verteld verhaal

Alles begint met een goed idee. Maar een idee kan alleen slagen als je het kunt vertalen naar een verhaal dat de moeite waard is om te vertellen. Wat is jouw verhaal? Waarom moet iedereen het horen en hoe zorg je ervoor dat ze het met andere mensen willen delen?

Natuurlijk kun je allerlei knappe storytelling technieken gebruiken, maar een slecht verhaal goed verteld werkt niet. En ook niet andersom. Je hebt beide ingrediënten nodig om iets magisch te creëren. Daarom is het belangrijk om je verhaal eenduidig te maken. En hoe oprechter het is, des te groter de kans dat mensen écht naar je luisteren.

De juiste tone of voice

Mijn kracht ligt in het vinden van jouw boodschap. Of het nu gaat om een bedrijfsvisie, een tekst voor op een website of een profiel op LinkedIn. Een goed idee moet je in een paar zinnen kunnen vertellen. De lengte kan variëren, maar de boodschap moet altijd duidelijk zijn.

Daarnaast is het belangrijk dat je weet wie je wil bereiken. Wie is je doelgroep? En via welk medium kun je hem het beste vinden. Een intern manifest vraagt om iets anders dan een voice over voor een film. Ik schrijf zinnen die de juiste doelgroep weten te raken.

Geef me een verhaal om te vertellen.

klanten

arrow-right arrow-left