Terug

Rijnboutt

architectenbureau

Architecten praten doorgaans vooral over gebouwen. Logisch, dat is namelijk wat hen dagelijks bezig houdt. Maar hoe onderscheid je je binnen de markt als iedereen dat doet? Dat is de vraag die Rijnboutt zich stelde. Samen met Edenspiekermann ging ik op zoek naar een onderscheidende manier van het verhaal achter de projecten.

Rijnboutt Architecten

Het antwoord zat hem in meer project overstijgend te denken en te werken. Door te praten over thema’s, actualiteit en ontwikkelingen waarbij de projecten wel als bewijs dienen maar niet het startpunt zijn van het verhaal. Door middel van themacampagnes kunnen we de filosofie van Rijnboutt beter vertellen. Zoals het werken met BIM, hun visie op erfgoed en hun gedachten over de toenemende woonbehoefte in de stad.

Op basis van een centrale boodschap creëren we voor ieder thema inspirerende content die interessant is voor klanten en vakgenoten. Denk aan speciale landingspagina’s, interviews met experts en achtergrondverhalen van collega’s. Kortom, content die verder gaat dan renders en bouwtekeningen van gebouwen.

credits:
tone of voice & content: joris roovers ©
strategie & design: Edenspiekermann

arrow-right arrow-left