Studio September wilde graag een nieuwe website. Sinds de oprichting in 2014 zijn ze enorm gegroeid en de huidige site paste niet meer bij de gewenste uitstraling en ambities van de studio. Nu weten ze zelf gelukkig alles van het bouwen van een website, maar met de content konden ze nog wel wat hulp gebruiken.
Het probleem? Ze hadden geen duidelijk profiel. Ze zijn strateeg, programmeur en grafisch ontwerper tegelijk. En om het nog lastiger te maken, noemden ze zichzelf ‘internetbureau.’ Tijd om dus even een stapje terug te doen. Kijken wie ze nu écht zijn, wat ze doen en waarin ze zich onderscheiden.
Daaruit bleek dat ze zelf heel goed weten waar ze voor staan, maar dat ze te dicht op het vuur zaten om ook de vertaalslag naar de buitenwereld te maken. Door te focussen op de projecten en klanten kregen we in korte tijd de juiste snaar te pakken. Een verhaal met een duidelijke werkwijze, filosofie en expertise. En het mysterie achter de naam.
credits:
strategie, tone of voice & copy: joris roovers ©
webdesign: studio september