strategie

Professioneel sparringpartner

Je hebt een idee. Voor een nieuw bedrijf, product, communicatiecampagne, maar je hebt eigenlijk geen idee hoe je het moet aanpakken. Of je loopt halverwege vast. Je hebt behoefte aan iemand met een kritische blik van buitenaf waarmee je professioneel kunt sparren.

Dat is waar een strategiesessie komt kijken. Afhankelijk van je vraag keren we binnen één tot drie sessies je idee binnenstebuiten om tot de kern te komen. Daarnaast geef ik je concrete handvatten om je idee naar een hoger niveau te brengen.

Strategiesessie(s)

Boek een strategiesessie:
-voor een kritische blik van buitenaf.
-voor meer structuur in je brein.
-om de kern van je idee te vinden.
-om je verhaal eenduidig te krijgen.
-om concrete vervolgstappen te bepalen.
-om nu écht in actie te komen.

Boek een strategiesessie(s).

propositie

Wat doe jij eigenlijk?

Hoe vaak krijg je die vraag niet naar je hoofd? Of stel je zelf deze vraag? Ieder sterk bedrijf of merk weet wie hij is en wat hij doet. Kortom, wat het idee is achter je bestaan. Hoe beter je dat kunt vertellen, hoe beter het blijft hangen. Wil je jouw verhaal echt over de bühne krijgen, dan zul je kritisch naar jezelf moeten durven kijken.

Maar hoe kun je van een afstand naar jezelf kijken, als je er tegelijkertijd middenin zit? Dat kan niet. Daarom help ik je met het vinden van de essentie. Wie ben je, wat doe je, en wat onderscheidt jou ten opzichte van anderen?

Jouw bedrijf op één A4

Op basis van die antwoorden formuleren we jouw propositie: de kern van je bedrijf in heldere taal op één A4. Een kapstok waar je nu en toekomstige beslissingen aan op kunt hangen, denk aan een nieuwe naam, een heldere website, een doeltreffende advertentie, of een inspirerende pitch presentatie.

Of je nu kaasboer bent of advocaat, astronaut of ontwerper. Als je weet wat je belofte is naar je doelgroep, oftewel je propositie, wordt alles makkelijker.

Ontdek jouw propositie

copy

Duidelijke boodschap

Een goed idee moet je in een paar zinnen kunnen vertellen. Of het nu is wie je bent, een bedrijfsvisie, een tekst voor op een website of een pakkende zin op je LinkedIn profiel. De lengte kan variëren, maar de boodschap moet altijd duidelijk zijn.

De juiste toon

Daarnaast is het belangrijk dat je weet voor wie de boodschap is bedoeld. Een intern manifest vraagt om iets anders dan een voice over voor een film. Mijn kracht ligt in het vinden van de juiste boodschap en het schrijven van zinnen die de juiste doelgroep weten te raken.

Boek me voor copy.

arrow-right arrow-left