strategie

Professioneel sparringpartner

Je hebt een idee. Voor een nieuw bedrijf, product, communicatiecampagne, maar je hebt eigenlijk geen idee hoe je het moet aanpakken. Of je loopt halverwege vast. Je hebt behoefte aan iemand met een kritische blik van buitenaf waarmee je professioneel kunt sparren.

Dat is waar een strategiesessie komt kijken. Afhankelijk van je vraag keren we binnen één tot drie sessies je idee binnenstebuiten om tot de kern te komen. Daarnaast geef ik je concrete handvatten om je idee naar een hoger niveau te brengen.

Strategiesessie(s)

Boek een strategiesessie:
-voor een kritische blik van buitenaf.
-voor meer structuur in je brein.
-om de kern van je idee te vinden.
-om je verhaal eenduidig te krijgen. In je hoofd en op papier.
-om concrete vervolgstappen te bepalen.
-om nu écht in actie te komen.

Boek een strategiesessie(s).

propositie

Jouw bedrijf op één A4

Je bent als ondernemer als een tijdje op weg, maar je wilt de volgende stap nemen. Groeien. Hoe doe je dat? Je hebt het idee dat je stilstaat en hebt behoefte aan focus. Een scherpere positionering. Of een duidelijk toekomstplan.

Maar hoe kun je van een afstand naar jezelf kijken, als je er tegelijkertijd middenin zit? In de waan van de dag. Dat kan niet. Daarom help ik je met het vinden van de essentie van de vraag. Zodat je een nieuwe impuls krijgt.

Kapstok voor beslissingen

We gaan op zoek naar jouw  unieke propositie: de kern van je bedrijf in heldere taal op één A4. Een kapstok waar je nu en toekomstige beslissingen aan op kunt hangen: zoals een groeistrategie, een nieuwe naam, een heldere website, of een inspirerende pitch presentatie.

Of je nu kaasboer bent of advocaat, astronaut of ontwerper. Als je weet wat de belofte is naar je doelgroep, oftewel je propositie, wordt alles makkelijker.

Ontdek jouw propositie

copy

Duidelijke boodschap

Een goed idee moet je in een paar zinnen kunnen vertellen. Of het nu gaat om een bedrijfsvisie, een tekst voor op een website of een pakkende zin op je LinkedIn profiel. De lengte kan variëren, maar de boodschap moet altijd duidelijk zijn.

De juiste toon

Daarnaast is het belangrijk dat je weet voor wie de boodschap is bedoeld. Een intern manifest vraagt om iets anders dan een voice over voor een film. Mijn kracht ligt in het vinden van die boodschap en het schrijven van zinnen die de juiste doelgroep weten te raken.

Boek me voor copy.

arrow-right arrow-left