strategie

Hoe moet je nu verder?

Je hebt een idee. Voor een nieuw bedrijf, product, communicatiecampagne, maar je hebt eigenlijk geen idee hoe je het moet aanpakken. Of je loopt halverwege vast. Je hebt behoefte aan iemand met een kritische blik van buitenaf waarmee je professioneel kunt sparren.

Dat is waar een strategiesessie komt kijken. Jij kaatst, ik kaats terug. Binnen een paar uur keren we je idee binnenstebuiten om tot de kern van de vraag te komen. En ik geef je concrete handvatten om het naar een hoger niveau te brengen.

Strategiesessie(s)

Boek een strategiesessie:
-voor een kritische blik van buitenaf.
-voor meer structuur in je brein.
-om de kern van je idee te vinden.
-om je creatieve zelfvertrouwen te vergroten.
-om concrete vervolgstappen te bepalen.
-om nu écht in actie te komen.

Boek een strategiesessie(s).

propositie

Wat doe jij eigenlijk?

Hoe vaak krijg je die vraag niet naar je hoofd? Of stel je zelf deze vraag? De meeste mensen vallen stil, of beginnen eindeloos te ratelen over wat ze dagelijks doen zonder een duidelijk antwoord te geven. Toch gek in deze tijd waarin je slechts een paar seconden krijgt om iemands aandacht op te eisen.

Wil je jouw verhaal echt over de bühne krijgen, dan zul je kritisch naar jezelf moeten durven kijken. Ieder sterk bedrijf of merk weet wie hij is en wat hij doet. Kortom, wat het idee is achter je bestaan. Hoe beter je dat kunt vertellen, hoe beter het blijft hangen.

Je kern in helder taal op papier

Maar hoe kun je van een afstand naar jezelf kijken, als je er tegelijkertijd middenin zit? Dat kan niet. Daarom help ik je met het vinden van de essentie. Wie ben je, wat doe je, en wat onderscheidt jou ten opzichte van anderen?

Op basis van die antwoorden  maken we samen een blauwdruk: de kern van jouw bedrijf in heldere taal op één papier. Een kapstok waar je nu en toekomstige beslissingen aan op kunt hangen. Van bedrijfsnaam tot innovatie-strategie.

Boek een blauwdruk.

copy

Wie wil je bereiken?

Een goed idee moet je in een paar zinnen kunnen vertellen. Of het nu is wie je bent, een bedrijfsvisie, een tekst voor op een website of een pakkende zin op je LinkedIn profiel. De lengte kan variëren, maar de boodschap moet altijd duidelijk zijn.

Mijn kracht ligt in het vinden van die boodschap. En het schrijven van zinnen die raken.

Boek me voor kraakheldere copy.

arrow-right arrow-left